غذاهای بد–اندازه های خوب {-135-}
به نظر می رسد که غذاهای تحریک کننده همیشه در کمین ما هستند و بخصوص زمانی که می خواهیم وزن کم کنیم بیشتر خود را نشان می دهند. اما خیلی از غذاهایی که ما آنها را برای رژیم مان بد میدانیم آنقدرها هم بد نیستند. یاد بگیرید که کدام غذاهای تحریک کننده می توانند به شما در کاهش وزن و حفظ وزن متعادل کمک کنند.
تخم مرغ

egg 225x152 غذاهای بدی كه برای كاهش وزن خوبند

زمانیکه بحث خوردن غذای سالم درمیان است تعداد کمی غذا مانند تخم مرغ هستند که باعث بحث و جدل بین صاحبنظران می شود. آخرین تحقیقات پیشنهاد میدهد یک تخم مرغ در روز مشکلی ندارد و برای بزرگسالان مغذی نیز هست و اگر شما این یک تخم مرغ را صبح ها بخورید از تاثیر آن بر کاهش وزن شگفت زده میشوید، چراکه تخم مرغ سرشار از پروتئین است که هضم آن وقت زیادی می برد. خوردن پروتئین در صبح معده شما را پر میکند در نتیجه در طول روز غذای کم تری می خورید.

استیک

سالها متخصصان سلامتی به ما در مورد کم کردن مصرف گوشت قرمز هشدار میدادند. اما استیک همیشه برای اندازه دور کمر ما بد نیست. در واقع یک برش از گوشت beef 225x152 غذاهای بدی كه برای كاهش وزن خوبندگوساله تقریبا کمی بیشتر از مقدار مشابه سینه مرغ بدون پوست چربی دارد و همچنین مانند تخم مرغ استیک پر از پروتئین است و می تواند شما را برای مدت بیشتری سیر نگه دارد. برای رسیدن به بیشترین پروتئین با کم ترین چربی از گوشت فیله یا راسته یا سایر برشهای باریک استفاده کنید و اندازه مصرفتان هم محدود به یک کف دست باشد.



پاستا

به جای دوری از پاستا هنگاه رژیم، وعده های غذاییتان را به غلات تغییر دهید و در اندازه های کم صرف کنید. تحقیقات پیشنهاد می دهند افرادی که تعدادی وعده از وعده هایpasta 225x152 غذاهای بدی كه برای كاهش وزن خوبند

غذاییشان را در طول روز غلات کامل مصرف می کنند بیشتر به باریک شدن و حفظ وزنی سالم نزدیک اند. بر طبق یک تحقیق خوردن غلات کامل بجای غلات تصفیه شده می تواند به سوزاندن چربی های شکم هم کمک کند.
غذاهای بد–اندازه های خوب

chocolate truffle 225x152 غذاهای بدی كه برای كاهش وزن خوبند

غذاهای بد در صورتی که در اندازه کم میل کنید می توانند جزئی از برنامه غذایی شما باشند. در واقع متخصصان تغذیه توصیه میکنند که غذای مورد علاقه تان را حذف نکنید. محروم کردن خودتان از غذاهایی که دوست دارید ممکن است باعث شکست شما در رژیمتان شود. یک استراتژی بهتر از حذف کردن غذا این است که محدودیتتان را برروی اندازه غذا بگذارید، برای مثال یک ترافل شکلات هرروز و نه بیشتر.
منبع:http://drsherafatvaziri.com/index.php/7-learning-articles/451-food

6 امتیاز + / 0 امتیاز - 1393/06/06 - 01:03 Share on Google+
پیوست عکس:
ef.jpg